پایگاه ریسینی

بروزترین پایگاه خبری ریسینی

پایگاه ریسینی

بروزترین پایگاه خبری ریسینی

بروزترین پایگاه خبری ریسینی

  • ۰
  • ۰

رپورتاژ آگهی چیست؟

رپورتاژ آگهی، یک متن آگهی است که در وبسایت‌های معروف قرار می‌گیرد تا کسی که قصد تبلیغات سرویسی که ارائه می‌کند -به صورت هوشمند و نامحسوس- را دارد، در وبسایت مشخص شده تبلیغ کند و کاربران را به سمت سایت خود هدایت و به مشتریان / کاربران خدمات مشخص شده را ارائه کند.

علاوه بر بازدید کاربران از سایت شما، این امکان هست که شما در نتایج موتور جستجوگر گوگل و باقی موتورهای جستجوگر، رنک بهتری داشته باشید و زمانی که یک کاربر قصد جستجو و یا به اصطلاح سرچ کردن در موتور جستجوگر گوگل را دارد، نتایج گوگل، لینک محتوای شما را به کاربر در صفحات اول و گاها با تلاش و تبلیغات زیاد در نتایج اول نمایش بدهد.

چرا باید برای آژانس گردشگری تبلیغات آنلاین کرد؟

اگر قصد تبلیغات برای آژانس گردشگری را دارید بهتر است افکار قدیمی و فرسوده را دور بی‌اندازید. اگر نگاهی به تبلیغات کنید، دیگر کمتر آژانس مسافرتی را می‌بینید که بخواهد در سطح شهر به صورت پراکنده با تراکت و تبلیغات و چاپ بنر و … تبلیغ کند. این نوع تبلیغ‌ها مبلغ سنگینی را برای کسی که تبلیغ می‌کند در بر خواهد داشت و حتی بسیار دیده شده پس از تبلیغات گسترده در سطح شهر، حتی هزینه تبلیغات آن آژانس گردشگری نیز در نیامده و فقط از این کار ضرر کرده است.

امروزه مردم از اینترنت استفاده می‌کنند و بسیاری از کارهایشان را به صورت آنلاین انجام می‌دهند. کافی است یک نگاهی به شبکه‌های اجتماعی، وبسایت‌ها، تبلیغات وبسایت‌ها و… بی‌اندازید تا ببینید که چقدر آژانس‌های مسافرتی هر روز از طریق تبلیغات اینترنتی در حال جذب مشتری هستند. امروزه استفاده از روش‌های بازاریابی در رپوتاژهای تبلیغاتی بسیار موثر است، استفاده از تکنیک‌های بازاریابی عصبی، بازاریابی ویروسی، بازاریابی شبکه‌ای، بازاریابی چریکی و مواردی از این قبیل باعث می‌شود کاربران برای تامین نیاز خود به شما رجوع کنند.

تبلیغات رپورتاژ برای آژانس گردشگری

ممکن است برای شما سوال پیش بیاید، با وجود تبلیغات آنلاین و بنری در وبسایت‌ها و دیگر شبکه‌های اجتماعی نظیر فیسبوک، توییتر، تلگرام و اینستاگرام، آیا باز نیازی به تبلیغات رپورتاژ آگهی هست؟

تبلیغات رپورتاژی یکی از مهمترین تبلیغات روز دنیا است که شما با استفاده از آن به صورت صحیح در وبسایت‌های مطرح و برتر کشورمان، می‌توانید بازده کارتان را به صورت سریع و دائمی دریافت کنید.

تبلیغات رپورتاژ آگهی برای آژانس گردشگری به این صورت است که شما ابتدا با مهندسین و نویسندگان خبره ارتباط برقرار می‌کنید تا برای شما متن ویژه و به خصوصی را بنویسند و طرح را آماده اجرا کنند.

آژانس گردشگری و رپورتاژ

در متن رپورتاژ چه چیزی می‌نویسند؟

برای مثال شما نیازمند یک رپورتاژ تبلیغاتی هستید و با نویسندگان این مسئله را مطرح می‌کنید. حال باید انتظار چه چیزی را در رپورتاژ تبلیغاتی داشته باشید؟ در یک متن رپورتاژ، برای کسب و کار شما که مرتبط با آژانس تبلیغاتی است، مقاله‌ای را به صورت هوشمند تهیه می‌کنند و لا به لای چندین کلمه کلیدی وبسایت شما به گونه‌ای حرفه‌ای تبلیغ می‌شود که مخاطب متوجه تبلیغات نشود.

مثلا در میان متنی که کلمه کلیدی «تور ویژه آنتالیا» در آن وجود دارد لینکی به صفحه شما داده می‌شود.

به غیر از رپورتاژ، دیگر از چه تبلیغی می‌توان برای آژانس‌های گردشگری استفاده کرد؟

شما به غیر از تبلیغات رپورتاژی، می‌توانید از دیگر تبلیغات برای کسب و کارتان استفاده کنید که در اینجا به چندین نمونه آن اشاره خواهیم کرد.و همچنین میتوانید این مقاله را نیز مطالعه نمایید.

تبلیغات بنری

در کنار تبلیغات رپورتاژ، تبلیغات بنری در وبسایت‌ها و وبلاگ‌های معروف، یک پیام تبلیغاتی جذاب است که در قالب یک طراحی گرافیکی جذاب ثابت به صورت عکس و یا ممکن است به صورت متحرک یا GIF / گیف به کاربران ارائه می‌‌شود و توجه‌‌شان را نسبت به این موضوع جلب و آن‌ها را به سمت وبسایت آژانس گردشگری شما هدایت می‌‌کند که ممکن است بسیاری از آن‌ها مشتری واقعی باشند!.

تبلیغات بنری برای آژانس‌های گردشگری با اهداف مختلفی به کار گرفته می‌‌شوند که مهم‌ترین آن‌ها افزایش آگاهی از برند است و مطمئن باشید که اگر کاربر / مشتری امروز از شما خرید نکند، ولی حتما نام برند شما در ذهن اوست و اگر فردا روزی قصد خرید داشته باشد، اولین وبسایت آژانس گردشگری که چک خواهد کرد، وبسایت کسب و کار شما خواهد بود!. شما به کمک این بنرها به مشتریان بالقوه‌ تان اعلام وجود و به این شکل هویت خود را در ذهن آن‌ها تثبیت می‌‌کنید و به این صورت باعث می‌شوید که در ذهن‌ها ماندگار شوید. علاوه بر ایجاد مشتری، افزایش ترافیک و ارتقای رتبه در گوگل، جمع‌آوری یک آمار جامع و کلی از میزان کاربران موجود، افزایش فروش و بازگرداندن مشتری‌ها یا سر نخ‌ها و آمار‌های ازدست‌رفته با ارائه پیشنهادات جذاب هم از دیگر اهداف به‌ کارگیری این روش تبلیغاتی اثربخش هستند.

امروزه بخشی قابل توجهی از زمان کاربران اینترنتی صرف بررسی مطالب و محتوای وب سایت‌ها و وبلاگ‌ها می‌‌شود. تبلیغات بنری برای سرویس‌های آژانس گردشگری یکی از مرسوم‌ترین روش‌های تبلیغات آنلاین است که برای برندسازی و معرفی بلیط و تور برای جذب مشتری کاربرد بسیار دارد.

تبلیغات ویدئویی

ویدئو و کلیپ کوتاه یکی از جذاب‌‌ترین و به صرفه‌ترین نوع تبلیغات برای مخاطب امروزی و اینترنت است و پتانسیل این را دارد که با ورود به عرصه دنیای اینترنت و مجازی در طی این سال جایگاه خود را در دنیای سرگرمی و واقعیت مجازی تحکیم کند.

با علم به اینکه ویدئو یکی از ستون‌های اصلی تبلیغات است چرا هنوز تبلیغات ویدئویی برای کسانی در این زمینه فعالیت دارند دشوار است؟

  • یکی از دلایل این دشواری به خاطر تنوع زیاد و پیشرفت روزافزون این صنعت است.

با مطالعه آمار و ارقامی که در ادامه بیان می‌‌کنیم، خواهید دانست که چرا باید تبلیغات ویدئویی را در برنامه تبلیغاتی سرویس آژانس گردشگری خود قرار دهید.

  • ۸۰ درصد از مشتریان بر این باورند که تبلیغات ویدیویی برای خرید یک محصول بسیار تاثیرگذار و مفید است.
  • ۸۰ درصد از کاربران ویدیویی که در ۳۰ روز اخیر مشاهده کرده‌اند را به خاطر دارند. بنابراین، محتوای ویدیویی تا مدت زیادی در ذهن افراد و کسانی که اسم و آوازه‌اش را شنیده اند، باقی می‌‌ماند.
  • ۵۲ درصد از بازاریابان بر این باورند که ویدیو یک محتوای تبلیغاتی با بیشترین میزان بازگشت سرمایه است، به این صورت که کاربر اگر از ویدئو تولید شده خوشش آمده باشد، حتما با شما تماس خواهد گرفت.
  • رشد درآمد سالانه آژانس‌های گردشگری که از ویدئو تبلیغاتی به هنگام تبلیغات برای برند استفاده کرده‌اند، ۴۰ درصد بیشتر از میزان رشد درآمد سالانه شرکت‌های گردشگری است که از تبلیغات ویدیویی استفاده نکرده‌اند.
  • ۴۳ درصد از افراد تمایل به تماشای محتوای ویدیویی بیشتری از سمت بازاریابان دارند.

تبلیغات ویدئویی

تبلیغات آژانس گردشگری در شبکات اجتماعی نظیر اینستاگرام و تلگرام

اگر شما سری به شبکه‌های اجتماعی نظیر تلگرام و اینستاگرام بزنید، صفحه افراد معروف، کسانی که زیاد به مسافرت می‌روند و عکس و فیلم می‌گیرند را چک کنید. می‌بینید که بسیاری از این افراد در حال تبلیغات به صورت هوشمندانه برای آژانس‌های گردشگری می‌‌باشند.

تبلیغات در شبکات اجتماعی نیز شامل تبلیغات رپورتاژ آگهی به صورت کلمه کلیدی نیز می‌‌باشد که نام شرکت و خدمات شما در میان کلمات متن می‌‌آید. شبکه اجتماعی اینستاگرام در ایران، از ۸۰ میلیون جمعیت، بیش از ۳۰ میلیون کاربر دارد و شبکه اجتماعی تلگرام نیز از ۸۰ میلیون جمعیت بیش از ۴۰ میلیون کاربر دارد.

آیا فکر می‌کنید جایگاهی برای شما در این شبکات اجتماعی با این حجم از کاربر وجود ندارد؟ صد البته که وجود دارد!

شما در این شبکات اجتماعی می‌توانید به راحتی به برند سازی مشغول شوید و نام شرکت و سرویس آژانس گردشگری‌تان را به سر زبان‌ها بی‌اندازید!
https://www.tesmino.com/blog/%da%86%d8%b1%d8%a7-%d8%a2%da%98%d8%a7%d9%86%d8%b3%e2%80%8c%d9%87%d8%a7%db%8c-%da%af%d8%b1%d8%af%d8%b4%da%af%d8%b1%db%8c-%d8%a8%d9%87-%d8%b1%d9%be%d9%88%d8%b1%d8%aa%d8%a7%da%98-%d8%a2%da%af%d9%87%db%8c/

  • ۹۸/۱۲/۰۸
  • رضا یاری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی