پایگاه ریسینی

بروزترین پایگاه خبری ریسینی

پایگاه ریسینی

بروزترین پایگاه خبری ریسینی

بروزترین پایگاه خبری ریسینی

۵ مطلب در اسفند ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

رپورتاژ آگهی چیست؟

رپورتاژ آگهی، یک متن آگهی است که در وبسایت‌های معروف قرار می‌گیرد تا کسی که قصد تبلیغات سرویسی که ارائه می‌کند -به صورت هوشمند و نامحسوس- را دارد، در وبسایت مشخص شده تبلیغ کند و کاربران را به سمت سایت خود هدایت و به مشتریان / کاربران خدمات مشخص شده را ارائه کند.

علاوه بر بازدید کاربران از سایت شما، این امکان هست که شما در نتایج موتور جستجوگر گوگل و باقی موتورهای جستجوگر، رنک بهتری داشته باشید و زمانی که یک کاربر قصد جستجو و یا به اصطلاح سرچ کردن در موتور جستجوگر گوگل را دارد، نتایج گوگل، لینک محتوای شما را به کاربر در صفحات اول و گاها با تلاش و تبلیغات زیاد در نتایج اول نمایش بدهد.

چرا باید برای آژانس گردشگری تبلیغات آنلاین کرد؟

اگر قصد تبلیغات برای آژانس گردشگری را دارید بهتر است افکار قدیمی و فرسوده را دور بی‌اندازید. اگر نگاهی به تبلیغات کنید، دیگر کمتر آژانس مسافرتی را می‌بینید که بخواهد در سطح شهر به صورت پراکنده با تراکت و تبلیغات و چاپ بنر و … تبلیغ کند. این نوع تبلیغ‌ها مبلغ سنگینی را برای کسی که تبلیغ می‌کند در بر خواهد داشت و حتی بسیار دیده شده پس از تبلیغات گسترده در سطح شهر، حتی هزینه تبلیغات آن آژانس گردشگری نیز در نیامده و فقط از این کار ضرر کرده است.

امروزه مردم از اینترنت استفاده می‌کنند و بسیاری از کارهایشان را به صورت آنلاین انجام می‌دهند. کافی است یک نگاهی به شبکه‌های اجتماعی، وبسایت‌ها، تبلیغات وبسایت‌ها و… بی‌اندازید تا ببینید که چقدر آژانس‌های مسافرتی هر روز از طریق تبلیغات اینترنتی در حال جذب مشتری هستند. امروزه استفاده از روش‌های بازاریابی در رپوتاژهای تبلیغاتی بسیار موثر است، استفاده از تکنیک‌های بازاریابی عصبی، بازاریابی ویروسی، بازاریابی شبکه‌ای، بازاریابی چریکی و مواردی از این قبیل باعث می‌شود کاربران برای تامین نیاز خود به شما رجوع کنند.

تبلیغات رپورتاژ برای آژانس گردشگری

ممکن است برای شما سوال پیش بیاید، با وجود تبلیغات آنلاین و بنری در وبسایت‌ها و دیگر شبکه‌های اجتماعی نظیر فیسبوک، توییتر، تلگرام و اینستاگرام، آیا باز نیازی به تبلیغات رپورتاژ آگهی هست؟

تبلیغات رپورتاژی یکی از مهمترین تبلیغات روز دنیا است که شما با استفاده از آن به صورت صحیح در وبسایت‌های مطرح و برتر کشورمان، می‌توانید بازده کارتان را به صورت سریع و دائمی دریافت کنید.

تبلیغات رپورتاژ آگهی برای آژانس گردشگری به این صورت است که شما ابتدا با مهندسین و نویسندگان خبره ارتباط برقرار می‌کنید تا برای شما متن ویژه و به خصوصی را بنویسند و طرح را آماده اجرا کنند.

آژانس گردشگری و رپورتاژ

در متن رپورتاژ چه چیزی می‌نویسند؟

برای مثال شما نیازمند یک رپورتاژ تبلیغاتی هستید و با نویسندگان این مسئله را مطرح می‌کنید. حال باید انتظار چه چیزی را در رپورتاژ تبلیغاتی داشته باشید؟ در یک متن رپورتاژ، برای کسب و کار شما که مرتبط با آژانس تبلیغاتی است، مقاله‌ای را به صورت هوشمند تهیه می‌کنند و لا به لای چندین کلمه کلیدی وبسایت شما به گونه‌ای حرفه‌ای تبلیغ می‌شود که مخاطب متوجه تبلیغات نشود.

مثلا در میان متنی که کلمه کلیدی «تور ویژه آنتالیا» در آن وجود دارد لینکی به صفحه شما داده می‌شود.

  • رضا یاری
  • ۰
  • ۰

منبع

 

قبل از هر چیز باید به شما تبریک بگوییم! احتمالا شما یا خودتان نامزد انتخابات هستید، و یا مسئولیتِ تبلیغات و بازاریابی سیاسیِ یک نامزد انتخاباتی را بر عهده دارید. تحت هر شرایطی باید به شما تبریک گفت که در طی مسیری حساس با این مقاله رو به رو شده اید. چرا که در این مقاله سعی داریم یکی از مدرن ترین روش های بازاریابی سیاسی و تبلیغات انتخاباتی را به شما معرفی کنیم. پس فرصت خواندن این مقاله را از خودتان دریغ نکنید!

چرا باید تبلیغات کنید؟

وقتی حرف از انتخابات می شود، شاید تصورِ ایده آل این باشد که نمایندگانی از احزاب سیاسی مختلف، اسم خود را در لیست نامزد ها قرار دهند و بعد از تایید صلاحیتشان، افراد جامعه با تحقیقات گسترده و دقیق، موشکافی کرده و فرد اصلح را انتخاب کنند. اما متاسفانه باید بگوییم حقیقت طور دیگری رقم می خورد! چه بسیار افراد و گروه هایی که شرایط، تخصص، مهارت و صلاحیت لازم را داشتند اما در صحنه رقابت انتخاباتی جایگاه شایسته ای کسب نکرده اند.
در جریان رقابتِ انتخاباتی، خوب بودن لازم است، اما کافی نیست! برگ برنده نامزد های انتخاباتی “خوب دیده شدن” است! حتما می دانید خوب دیده شدن چگونه حاصل می شود؟! به وسیله تبلیغات! تبلیغاتِ خوب می تواند شما را از لیست نامزد های انتخاباتی به صحن مجلس ببرد! شاید بپرسید پس چرا خیلی از پوستر های تبلیغاتی در دوره های قبل، دردی را دوا نکردند و تبدیل به شیشه پاک کن شدند؟! با ما همراه باشید تا به شما بگوییم که چگونه یک تبلیغات متفاوت می تواند سرنوشت شما را در انتخابات تغییر دهد.

 

تبلیغات

بازاریابی سیاسی چیست؟

بازاریابی سیاسی به استفاده از تکنیک های بازاریابی برای رسیدن به موفقیت در مبارزات سیاسی و انتخاباتی گفته می شود. در بازاریابی سیاسی سعی می شود توجه جامعه رای دهندگان به فرد، حزب، یا گروه مشخصی جلب شده و تفکر مثبتی ایجاد گردد. به طوری که جامعه مخاطب به طرفداران فرد یا حزب مورد نظر تبدیل شوند. هدف نهایی در بازاریابی سیاسی اثرگذاری بر آرا افراد جامعه در فرایند انتخابات است.

تبلیغات سنتی، مدرن یا رپورتاژ آگهی؟

تبلیغات انتخاباتی سنتی: تبلیغات انتخاباتی می تواند از طریق تکنیک های مختلف سنتی از جمله سخنرانی در مجالس و مساجد، استفاده از رسانه های چاپی، تراکت، پوستر، بیلبورد و… انجام شود. این روش در مناطق روستایی و گروه های سنی خاص بازدهی بیشتری دارد. اما استفاده ی بیش از حد از تبلیغات سنتی و چاپی علاوه بر هزینه بر بودن و زمان بر بودن، به دلیل استفاده زیاد از کاغذ، می تواند وجهه اجتماعی شما را خراب کرده و شما را به یک چهره ضد محیط زیستی تبدیل کند. از طرفی مردم و به خصوص جوانان، به یک چهره سیاسی با عملکرد کاملا سنتی تمایل زیادی نشان نخواهند داد. بسیاری از افراد هم اصلا شما را نخواهند دید! منظور همان افرادی است که در خیابان ها، یا داخل تاکسی و مترو و حتی مجالس، یک لحظه هم از تلفن همراهشان چشم بر نمی دارند! و متاسفانه تعداد کمی هم نیستند! البته حرفِ ما این نیست که از تبلیغات سنتی و چاپی استفاده نکنید، بلکه اگر قرار باشد بر این نوع تبلیغات تکیه کنید، ممکن است شاهد نتایج عکس باشید.
تبلیغات انتخاباتی مدرن: بازاریابی سیاسی می تواند روش های مدرن تبلیغات، مانند مصاحبه با برنامه های تلویزیونی و رادیویی، ارسال پیامک و ایمیل، ساخت و انتشار کلیپ و تیزر، تبلیغات اینترنتی، بازاریابی سیاسی از طریق حضور در فضای مجازی و عضویت در شبکه های اجتماعی و … را شامل شود.
معمولا روش های مدرن ضمن هزینه کمتر، بازدهی بیشتری خواهند داشت. تکنیک های بازاریابی مدرن بخش مهمی از سلسله فعالیت های تبلیغاتی شما را تشکیل خواهد داد. این تکنیک ها هزینه های شما را کاسته، شما را به عنوان فردی مدرن و به روز معرفی می کند، نگاه زیست محیطی شما را نشان داده و دایره مخاطبان شما را گسترش می دهد. اما گاهی با وجود همه این ها باز یک جای کار می لنگد و بارِ راست کاندیدا به مقصد نمی رسد! یعنی یک نامزد انتخاباتی، خوب است و خوب هم دیده می شود اما انتخاب نمی شود! از نظر شما مشکل کجاست؟!
ما امروز، در این مقاله می خواهیم یک روش فوق مدرن برای تبلیغات انتخاباتی به شما معرفی کنیم. و آن انتشار رپورتاژ آگهی است!

حتما بخوانید :  با نحوه نوشتن رپورتاژ آگهی آشنا شوید

رپورتاژ آگهی چیست؟

تعجبی نمی کنیم اگر تا به حال چیزی از رپورتاژ آگهی نشنیده باشید، چون شما با یک روش خلاق و نوآورانه در تبلیغات رو به رو هستید. رپورتاژ آگهی یک نوع آگهی تبلیغی است که به صورت یک مقاله خبری و بی طرفانه نوشته شده و در صفحه اول خبرگزاری‌ها و سایت‌های پربازدید منتشر می شود. هدف رپورتاژ آگهی همان تبلیغ و جلب توجه و ایجاد نگرش مثبت است، با این تفاوت که رپورتاژ در قالب اطلاع رسانی نگارش می شود و تبلیغات را به صورت نامحسوس انجام می دهد. همین کارکرد نا محسوس موجب جلب اعتماد مخاطب شده و تاثیر گذاری تبلیغ را تا حد زیادی بالا می برد.

نمایندگان مجلس

چگونه رپورتاژ آگهی شما را به مجلس می برد؟

  • رضا یاری
  • ۰
  • ۰

منبع

در این مقاله همراه ما باشید تا با بازاریابی محتوایی بیشتر آشنا شوید

به سوالات زیر دقت کنید!

-کدام نرم افزار را نصب کنیم؟

-ویژگی های یک دوربین عکاسی خوب چیست؟

-ویژگی های چرم اصل؟

-چگونه عسل طبیعی را تشخیص دهیم؟

-چگونه رتبه برتر کنکور شویم؟

-چگونه فتوشاپ را در منزل آموزش ببینیم؟

سبک این پرسش ها برایتان آشنا نیست؟! شبیه این ها را جایی ندیده اید؟! جایی ننوشته اید؟! بله! آفرین به این حافظه! شما امثال این سوالات را در موتور های جستجوگر تایپ کرده اید! و البته این مختص شما نیست! شاید روزی چند بار برای همه ما اتفاق بیفتد که در بستر اینترنت به دنبال محتواهای آموزشی بگردیم! در دنیای امروز مردم برای آب خوردن هم به سراغ اینترنت می روند! آب سالم چه ویژگی هایی دارد؟ آب را در چه ظرفی نگهداری کنیم؟ چگونه آب را تصفیه کنیم؟ و در نهایت می رسند به این نقطه که چه آبی خریداری کنیم و کدام دستگاه تصفیه آب را بخریم؟!

منطقی هم به نظر می رسد. وقتی می توانیم با چند حرکت از انگشت مبارکمان، به انبوهی از اطلاعات برسیم چرا  نباید از این فرصت استفاده کنیم؟ البته اینجا یک بازی بُرد-بُرد اتفاق خواهد افتاد! گرایش گسترده و روزافزونِ مردم برای کسب اطلاعات و آموزش از فضا های اینترنتی، فرصتی هم برای تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی فراهم می کند! و آن چیزی نیست جز بازاریابی محتوایی!

چرا بازاریابی محتوایی

بازاریابی محتوایی چیست؟

قبل از هر چیز باید بدانیم بازاریابی به چه معناست. تعاریف متعددی از بازاریابی ارائه شده است. اما مفهوم ساده ی همه ی آن ها این را می رساند که: بازاریابی مجموعه ی اقداماتی است که سبب جذب و هدایت مشتریان به سمت محصولات در جهت کسب سود می شود. اقدامات بازاریابی می تواند در مراحل مختلف و با روش های گوناگونی انجام شود.

اگر اندک اطلاعاتی از فضاهای کسب و کار داشته باشید مفهوم بازاریابی را تجربه و درک کرده اید. اما شاید “بازاریابی محتوایی” مفهوم جدیدی برایتان باشد!

بگذارید با یک مثال زنده پیش برویم!

شما هم اکنون به عنوان یک کاربر به دنبال کسب اطلاعات در مورد بازاریابی محتوایی هستید! دقت کنید شما فقط خواستار “اطلاعات” هستید نه خرید خدمات تولید محتوا!

و تسمینو یک سایت موفق و فعال در زمینه ی بازاریابی الکترونیکی است که برای مشتریانش تولید محتوا، خرید بک لینک و نشر رپورتاژ آگهی انجام می دهد. بنابراین تسمینو یک سایت محتوا محور که هدفش ارائه اطلاعات رایگان باشد نیست!

اما ما در تسمینو به جهت احترام به کاربران و رفع نیاز های ایشان، به تولید محتوای مفید و مرتبط با فعالیت هایمان می پردازیم. و هرآنچه که شما به آن نیاز دارید(در زمینه مرتبط با فعالیتمان) به صورت رایگان و بدون هیچ چشم داشتی به شما آموزش خواهیم داد. چه سفارشاتتان را به گروه ما بسپارید و چه نه! چون هدف اصلی ما تعامل با شما مشتریان و رفع نیاز های شماست نه تنها کسب سود! ساده بگوییم ما با تولید و ارائه محتوای مفید برادری مان را به شما ثابت کرده ایم!

حال اگر شما در آینده و پس از مطالعه در مورد بازاریابی محتوایی به این نتیجه برسید که در مورد محصولات خودتان محتوا تولید کنید و در اختیار کاربرانتان قرار دهید، برای تولید محتوا به سراغ تسمینو خواهید آمد! این گرایش و علاقه به دلیل قدرشناسی شما رخ می دهد! نه هیچ اجبار و حتی تبلیغاتی که ممکن است خیلی از سایت ها برایتان ارسال کنند.

حتما بخوانید :  چگونه با تولید محتوای جذاب رقبا را کنار بزنیم؟

در تمام ماجرا ما گونه ای از بازاریابی را اجرا کردیم که در آن هم ما و هم شما برنده بوده ایم!

این همان بازاریابی محتوایی است! تولید و انتشار محتوای مفید و مرتبط برای رفع نیازهای مشتری، در جهت ایجاد تعامل و علاقه، که منجر به ارتقای جایگاهِ برند و در نهایت افزایش فروش می شود.

محتوا می تواند انواع مختلفی داشته باشد و به روش های مختلفی ارائه شود: اعم از محتوای متنی و غیرمتنی، آنلاین و آفلاین و…

بازاریابی محتوایی چگونه موجب افزایش فروش شما می شود؟

هدف از بازاریابی محتوایی تنها افزایش فروش نیست. بلکه تمرکز بر پاسخگویی به نیازهای مخاطبان و تعامل با آن هاست و فروش یکی از دستاورد های ضمنی و ثانویه بازاریابی محتوایی است.

هرچند که بازاریابی محتوایی به طور مستقیم برای شما سودآوری ندارد، اما تعداد مشتری های بالقوهِ محصولاتتان را بالا برده و افراد جدیدی را در مسیر خرید کردن از شما قرار می دهد. کاربران با به کار گیری مقالات، فیلم ها، پادکست ها، نرم افزار ها و… که شما در اختیارشان قرار داده اید نیازهای خود را رفع می کنند. آن ها در جریان استفاده از این محتوا ها با برند شما آشنا شده و اگر محتوایی که تولید کرده اید برایشان مفید بوده باشد به شما علاقه مند می شوند. آن ها قدردان زحمات شما خواهند بود و در مرحله بعدی مطالب شما را با دیگران به اشتراک می گذارند. به این ترتیب محتوا به راحتی شما را در ذهن و قلب مخاطبان جای خواهد داد. و در درازمدت کاربران را به مشتری ها و طرفداران شما تبدیل خواهد کرد.

افزایش فروش با بازاریابی محتوایی

چرا بازاریابی محتوایی؟

چرا باید از میان روش های فراوان بازاریابی به دنبال بازاریابی محتوایی باشیم؟ به هزار و یک دلیل! که البته ما به ده دلیل قانع کننده اکتفا می کنیم!

۱- انتخاب آزادانه

اگر تبلیغات هدف شما باشد، محتوا مقصود “مشتری” است!

ما قبلا هم گفتیم و شما خودتان هم خوب می دانید که مردم از تبلیغات بیزار و فراری اند! نشان به آن نشان که شما ایمیل های تبلیغی را باز نمی کنید و بنرهای تبلیغاتی را  هرچقدر هم که جذاب باشند می بندید! افراد زیادی را دیده ایم که هنگام پخش پیام های بازرگانی تلوزیون به مطالعه می پردازند! در واقع آن ها به این نتیجه رسیده اند که آگهی های تبلیغاتی وقتشان را هدر می دهد و سودی نصیبشان نمی کند! در روش های تبلیغی صاحبان برندها هزینه و انرژی زیادی صرف می کنند تا توسط مردم دیده شوند.

اما در بازاریابی محتوا مخاطبان با میل و خواسته خودشان سایت شما را انتخاب می کنند. آن ها ساعت ها در سایت شما مشغول مطالعه، آموزش، تفریح و… می شوند و بارها و بارها و بدون هیچ اکراهی برند شما را از نظر می گذرانند.

۲-تمرکز بر جامعه ی هدف

شاید در تکنیک های مختلف بازاریابی مجبور باشید به گونه ای عمل کنید که به مذاق همه خوش بیاید اما در بازاریابی محتوایی نیازی ندارید از هر دری سخن بگویید. در بازاریابی محتوایی باید گفت: پر گوی و گزیده گوی چون دُر!

حتما بخوانید :  چگونه محتوای با کیفیت تولید کنیم؟

شما با افرادی سر و کار دارید که نصف راه را خودشان آمده اند و مستعد شناختن کسب و کار شما هستند. یعنی جامعه هدف شما محدود و مشخص تر است، بنابراین بر محتوای مناسبِ جامعه هدف خودتان تمرکز می کنید. این کار انرژی کمتری از شما گرفته و فرصتِ تولید محتوای بیشتر را برایتان فراهم می کند.

۳-تاثیر محتوا بر سئو سایت

باید محتوا بسازی تا دیده شوی! محتوا یکی از عناصر اصلی و چه بسا مهمترین عنصر در بهینه سازی سایت است. تا حدی که بسیاری از  متخصصین معتقدند سئو با محتوا شروع می شود و بدون محتوا رتبه بندی وجود نخواهد داشت! برای اینکه رتبه بهتری در موتورهای جستجو پیدا کنید و سایت شما  در صفحات اول قرار گرفته و جز اولین گزینه ها برای کاربران باشد، باید محتوا تولید کنید. چه بسا فعالیت اصلی شما تولید محتوا نباشد!

افزایش سئو سایت

۴-ایجاد ارتباط متقابل

اولین و مهمترین هدف محتوا ایجاد ارتباط و تعامل میان مخاطبان و برند است! همانطور که قبلا گفتیم در بازاریابی محتوا شما در حال پاسخ به سوالات مخاطب هستید. مخاطب سوالش را از موتورهای جستجو می پرسد و شما بلافاصله جواب می دهید. در واقع شما در بازاریابی محتوا با ارائه پیام های سودمند مخاطب را به تحسین خود وا می دارید.

۵-اولین قدم برای کسب اعتماد

بازاریابی محتوایی با رفع نیاز مخاطب بدون دریافت هزینه، بدون فروش و بدون هیچ چشم داشتی، از شما یک جنتلمن واقعی می سازد! شما در بازاریابی محتوایی نشان می دهید هدفی فراتر از فروش دارید و انسان ها برای شما مهم تر از پول هستند! بنابراین مخاطبان به شما علاقه مند می شوند. آن ها در مقابل خدماتی که به صورت رایگان از شما دریافت کرده اند قدردان خواهند بود و نسبت به برند شما احساس تعلق می کنند. این علاقه موجب می شود اگر روزی تصمیم به خرید گرفتند به کسی غیر از شما فکر نکنند!

۶- ارزان و کم هزینه

بازاریابی محتوایی نسبت به روش های بازاریابی محیطی و سنتی و همچنین بسیاری از تکنیک های بازاریابی اینترنتی به صرفه تر است. چرا که می توانید بسیاری از مراحل آن را خودتان بر عهده بگیرید. حتی اگر برای تولید محتوا از کارشناسان  این حوزه کمک بگیرید، باز هم هزینه ی تولید آن نسبت به سایر روش ها ناچیز و غیرقابل مقایسه است. و در نهایت محتوای تولید شده هم در بستر سایت خودتان و بدون هیچ هزینه ی اضافی منتشر خواهد شد.

۷-تاثیرگذاری بالا

  • رضا یاری
  • ۰
  • ۰

چگونه یک تولید محتوای جذاب شما را از فرش به عرش می برد؟!

بیایید با مرور یک داستان قدیمی شروع کنیم!

روزی مرد کوری گوشه خیابانی نشسته و کلاهش را کنار پایش قرار داده بود. کنار کلاه تابلویی گذاشته و  روی تابلو نوشته بود: “من کور هستم لطفا به من کمک کنید.” روزنامه نگار خوش ذوقی از کنارش می‌گذشت، او متوجه مرد شد و دید فقط چند سکه در داخل کلاه افتاده است… چند سکه دیگر داخل کلاه انداخت و بدون اینکه از مرد کور اجازه بگیرد تابلوی او را برداشت! آن را برگرداند و جمله دیگری روی آن نوشت و دوباره کنار پای او گذاشت و رفت. عصر همان ‌روز، روزنامه‌نگار در مسیر برگشت بود که متوجه شد کلاه مرد کور پر از سکه و اسکناس شده است. مرد نابینا از صدای قدم‌های خبرنگار، او را شناخت و خواست اگر او همان کسی است که آن تابلو را نوشته، بگوید که بر روی آن چه چیزی نوشته است؟

روزنامه‌نگار جواب داد: چیز خاص و مهمی نبود، من فقط نوشته شما را به شکل دیگری نوشتم. او لبخندی زد و به راه خود ادامه داد. مرد کور هیچوقت ندانست که او چه چیزی نوشته است. اما روی تابلوی او خوانده می‌شد: “امروز بهار است، ولی من نمی‌توانم آن را ببینم!”

خب! داستان مرد نابینا برایتان آشنا نبود؟

تبدیل یک دخلِ خالی به یک صندوق پرپول و پررونق به رویاهایتان شباهت نداشت؟

خوب خودتان را جای مرد نابینا گذاشتید؟

حتما می پرسید چرا به ذهن خودش نرسیده بود؟

راستی شما روی تابلوی کسب و کارتان چه محتوایی نوشته اید؟!

این داستان قدیمی به خوبی به ما می گوید که یک تولید محتوای جذاب چگونه می تواند کسب و کارتان را زیرورو کند، حتی اگر یک گدای معمولی باشید!

محتوا کی و کجا مهم شد؟

تاثیر محتوای جذاب و باکیفیت در جذب مخاطب، مربوط به دیروز و امروز نیست. از قدیم گفته اند خوش زبان باش در امان باش! یعنی محتوایی که به مخاطب ارائه می کنید می تواند در تصمیم گیری او تاثیر گذار باشد و در نهایت سرنوشت شما را تغییر دهد! بنابراین تعجبی ندارد اگر بگوییم تاریخچه پرداختن به محتوا بر می گردد به زمان ظهور اولین ارتباط ها بین انسان های نخستین!

 

تولید محتوا

به هر حال چیزی که مهم است شمایید! در زمان خودتان! اینکه در این لحظه شاهراه موفقیتتان را پیدا کردید و به دنبال ایجاد یک تحول بزرگ هستید!

جذاب بودن محتوا همه جا مهم بوده و هست!

اگر شما در جایگاه یک معلم محتوای جذابی برای ارائه نداشته باشید دانش آموزانتان کوله به دست آماده شنیدن صدای زنگ خواهند بود! مثل خودتان در خیلی از کلاس های دوران مدرسه!

اگر شما مجری یک برنامه باشید و کاریزما و جذابیت لازم برای اجرا را نداشته باشید، مخاطبانتان شبکه را عوض خواهند کرد!

اگر نویسنده باشید… اگر کمدین باشید… اگر فروشنده باشید… و هزار اگر دیگر!

حتما بخوانید :  آموزشی کاربردی برای تولید محتوای استاندارد

جذابیت محتوا همه جا مهم بوده و هست و نقش آن در انواع فعالیت های اقتصادی کوچک و بزرگ، قدیمی و جدید، آنلاین و آفلاین و… قابل انکار نیست. این روز ها هم با گرم شدن بازارِ کسب و کارهای اینترنتی و نقش پررنگ و تعیین کننده ای که محتوا در این نوع کسب و کارها ایفا می کند همه به دنبال تولید هرچه بهتر محتوا برای سایت های خودشان هستند. در ادامه روش ها و تکنیک هایی برای تولید محتوای جذاب را قرارداده ایم.

خدا را چه دیدید، شاید یکی از همین نکته ها رمز پیروزی شما شد!

  • رضا یاری
  • ۰
  • ۰

امروزه رپورتاژ آگهی از جمله تاثیر گذارترین سرویس هایی می باشد که امکان کمک به سئوی سایت را بر عهده گرفته است. بنابراین شما می توانید با خرید بک لینک های دائمی به نتایج عالی برسید. پس هر فردی که محصولی برای عرضه و یا خدماتی را برای ارائه دارد، این فرصت را در اختیار داشته تا با استفاده از وب سایت های خدمات تولید محتوا به توسعه کسب و کار خود در بازار کمک کند.

تولید محتوا

تولید محتوا نقطه عطف بازاریابی مجازی و یا همان دیجیتال مارکتینگ می باشد. دنیای وب امروزه توجه زیادی بر نمونه های مختلف محتوای متنی، صوتی و همچنین تصویری و ویدئویی دارد به طوری که امروزه سایت های می توانند یکه تاز صفحه اول گوگل باشند که محتوای قوی تر دارند. در حقیقت بازاریابی محتوا تنها تولید یک متن و گفتن خصوصیات کالا و یا ویژگی های یک شرکت خدماتی نیست، بلکه محتوا باید بر اساس استراتژی های لازم و مطابق با رعایت قوانین سئو تولید شود. بازاریابی محتوا با هدف های مختلفی نظیر برندینگ، حفظ مشتریان فعلی و همچنین بهبود رتبه سایت در بررسی های موتور های جستجو، جذب مشتریان جدید و بسیاری هدف های دیگر انجام می شود.

ارائه خدمات تولید محتوا

چنانچه به دنبال برنامه ریزی های بلند مدت و البته هدفمند در دنیای دیجیتال مارکتینگ هستید، حتما استراتژی محتوایی منظم و برنامه ریزی شده و دقیقی را برای بازاریابی، جلب مشتری و همچنین تولید محتوا بر روی سایت خود و البته صفحات شبکه های اجتماعی داشته باشید؛ زیرا محتوای خوب می تواند اصلی ترین عامل موفقیت در هر نوع کسب و کاری به صورت آنلاین به شمار آید. بنابراین در این رابطه می توانید از وب سایت هایی که خدمات ویژه ای را در مورد تولید محتوا ارائه می دهند برای داشتن محتوایی جذاب با داشتن کلمات کلیدی و رعایت تعداد کلمات کلیدی اصلی و همچنین تمام نکات نگارشی و در نظر داشتن قوانین سئو کمک بگیرید تا همیشه در صفحه اول گوگل دیده شوید.

رپورتاژ آگهی چیست؟

این روزها مخاطبین فضای مجازی از تبلیغات دل خوشی ندارند و همیشه با دیدن تبلیغات در وب سایت های مختلف سریعا آنها را بسته و به سراغ صفحه دیگری از فضای مجازی می روند. در این میان رپورتاژ آگهی بازار گرمی را به خود گرفته است؛ زیرا رپورتاژ آگهی به صورت زیر پوستی تبلیغاتی را انجام می دهد و متن های رپورتاژی معمولا در ابتدا شروع به تبلیغات نمی کنند بلکه اول به بیان مزایا و ویژگی های برند پرداخته سپس در پایان متن به طور غیر مستقیم شرکت و یا برندی را معرفی می کند، از همه مهمتر انتشار یک رپورتاژ آگهی می تواند کسب و کارهایی که فعالیت آنها گستردگی زیادی ندارد را در صفحات مختلف مجازی البته در مدت های مشخص شده ای در بین میلیون ها مخاطب معرفی کند. بنابراین با داشتن یک رپورتاژ آگهی مناسب می توانید رتبه سئو سایت خود را افزایش دهید تا در نهایت مخاطبین با بازنشر محتوای منتشر شده بازدید بهتری از سایت شما داشته باشند. امروزه نشر رپورتاژ آگهی چنان مزیتی دارد که صاحبان و فعالان در کسب و کارهای مختلف به راحتی از آن عبور نمی کنند.

خرید رپورتاژ آگهی

برخی از صاحبان مشاغل مختلف در رابطه با مزیت ها و همچنین نوع رپورتاژ آگهی و اطلاعاتی که بتواند کار آنها را رونق ببخشد آگهی کافی ندارند و یا از نحوه به کار گرفتن رپورتاژ های آگهی به منظور افزایش دادن رتبه سئو سایتشان مطلع نیستند. پس وب سایت تسمینو این آمادگی را دارد تا در این مورد و موضوعات متنوع دیگری که جهت تبلیغات و بازاریابی محتوایی می تواند به شما کمک کند، خدمات و مشاوره های تخصصی را ارائه دهد و صاحبان حرفه های مختلف را در رابطه با تولید و منتشر کردن انواع رپورتاژ های آگهی یاری برساند.

اهمیت بک لینک در افزایش رتبه سایت

بخش قابل اهمیتی از هر استراژی سئو، تهیه بک لینک برای سایت می باشد. افزایش دادن تعداد بک لینک های سایت در تمام وب می تواند شیوه مناسبی به منظور جذب ترافیک ثابت به سمت سایت شما باشد. در واقع هنگامی که لینک وب سایت شما درون یک سایت دیگری قرار می گیرد در اصطلاح آن سایت به وب سایت شما می تواند بک لینک بدهد. بک لینک ها، اعتبار و همچنین پشتوانه یک وب سایت در نتایج به دست آمده از موتورهای جستجو می باشند، از این رو مهمترین شاخصه رتبه بندی گوگل، میزان و سطح کیفیت بک لینک های یک وب سایت می باشد؛ چرا که یک وب سایت با بک لینک های سطح بالا و زیاد و همینطور سایت هایی که محتواهای منظم و تازه ای را قرار می دهند می توانند دارای رتبه بالایی باشند. اما خوب است بدانید قطعا هر نمونه بک لینکی نمی تواند مفید باشد و بک لینک هایی که بی کیفیت هستند حتی می توانند رتبه سایت شما را پایین بیاورند، پس لازم است بک لینک از سایت های با کیفیت همراه با پیج رنک و البته اتوریتی بالا باشد و حتما به شکل طبیعی دیده شوند.

خدمات خرید بک لینک چگونه است؟

چنانچه قصد خرید بک لینک را دارید با مراجعه به وب سایت تسمینو لینک هایی طبیعی برای شما تولید می شود، یعنی به صورت پروفایل و یا ارسال دیدگاه در وب سایت های مشهور و پرطرفدار شروع به ساخت بک لینک های مدوام می شود، برای اینکه روند کار به طور طبیعی و آهسته صورت بگیرد، از وب سایت هایی که گوگل به آنها مشکوک می باشد لینک سازی انجام نمی گیرد از این رو تاثیر بسیار مناسبی بر روی سایت شما خواهد داشت. بنابراین کلیه بک لینک هایی که در وب سایت تسمینو ساخته می شوند تماما دائمی بوده و به شکل کاملا طبیعی بدون هیچ گونه کاربرد ربات و وب سایت های دیگری با استفاده از کارشناسان حرفه ای سایت ساخته می شود. منبع

  • رضا یاری