پایگاه ریسینی

بروزترین پایگاه خبری ریسینی

پایگاه ریسینی

بروزترین پایگاه خبری ریسینی

بروزترین پایگاه خبری ریسینی

  • ۰
  • ۰

آیا می دانید رقبای SEO شما چه کاری انجام می دهند ، چگونه در گوگل رتبه بندی می کنند و میزان ترافیک آنها چقدر است؟

دانستن این اطلاعات می تواند تفاوت موفقیت و موفقیت در آینده SEO باشد.

به همین دلیل است که یک تحلیل رقابتی یک گام اساسی هنگام تدوین استراتژی SEO شما است.

در این فصل برخی از ابزارهای تجزیه و تحلیل رقابتی SEO جستجو خواهد شد که می توانند به شما در پاسخ به همه (یا بیشتر) سوالات خود کمک کنند و دقیق ترین داده ها را در مورد منظر رقابتی فعلی مشتری خود به شما ارائه دهند.

تجزیه و تحلیل SERP
در این بخش ابزارهایی که می توانند به شما نشان دهند که در Google SERPs چه اتفاقی می افتد برای هر دامنه ای که می خواهید آنالیز کنید نشان می دهد.

لطفاً توجه داشته باشید که ممکن است اختلاف اطلاعاتی وجود داشته باشد.

ابزارهای ذکر شده در زیر با خراش دادن به نتایج جستجوی گوگل کار می کنند و صحت مجموعه داده ها بیشتر به تعداد کلمات کلیدی که هر یک از این ابزارها در پایگاه داده خود دارند بستگی دارد.

دلیل اهمیت تعداد کلمات کلیدی بسیار ساده است. هرچه یک نرم افزار دارای کلمات کلیدی بیشتری باشد ، می تواند موقعیت های فعلی رتبه بندی شده رقیب شما و ترافیک تخمینی آنها را نشان دهد.

همچنین ، ما نمی توانیم منطق پیرامون زیر هود رقیب را نادیده بگیریم.

این فرایند بر اساس تطابق با کلید واژه هایی است که چندین دامنه در آن رتبه بندی می شوند: اگر مجموعه داده ها با هم همپوشانی داشته باشند ، احتمالاً این سایتها رقیب هستند.

با این حال ، هنگامی که ما سعی می کنیم سایت های نسبتاً کمی را تجزیه و تحلیل کنیم (به عنوان مثال ، که کمتر از 1000 کلمه کلیدی دارند) ، به یک مسئله می پردازیم.

به عنوان مثال ، برخی از این ابزارها می توانند نشان دهند که رقبا دامنه یوتیوب یا ویکی پدیا هستند حتی اگر رقبای واقعی کمین کنند.

1. جستجوگرها
این ابزار در سال 2005 توسط مارکوس توبر تاسیس شد و در درجه اول متمرکز بر تجزیه و تحلیل رقابتی بود. پس از گذشت دو سال ، Searchmetrics شروع به جابجایی بیشتر تمرکز خود به سمت بازار شرکت کرد.

با افزایش تأثیر بازاریابی محتوا ، Searchmetrics بر عملکرد بازاریابی محتوا به جای SEO تمرکز می کردند.

با این وجود ، Searchmetrics Suite همچنان درباره موقعیت یک سایت در جستجو ، چگونگی رتبه بندی یک دامنه خاص در گوگل ، و برای چه نوع کلمات کلیدی در رتبه بندی قرار می دهد.

همانطور که در ابتدا گفته شد ، برخی از ابزارها می توانند رقبا را به اشتباه تشخیص دهند.

به طور خاص Searchmetrics دارای الگوریتمی است که براساس مجموعه های کلمات کلیدی بدون در نظر گرفتن معیارهای اضافی ، تکیه می کند.

در تصویر زیر می بینید که Searchmetrics نشان می دهد که منظر رقابتی ژورنال موتور جستجو شامل Google ، YouTube و Wikipedia است:

  • ۹۹/۰۱/۲۷
  • رضا یاری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی